Uncategorized

Na sebi promijenila bih sve ili ništa

tumblr_otdvnqSHW71wslzxao1_500

Il deserto Rosso, Antonioni (1964)

Da mi je na nekoliko dana bar ne biti ja. Sve mi se čini, da bi mojoj duši, tijelu i svijesti dobrodošlo malo prostora jedno od drugog. Godišnji odmor od sebe. Možda na nekoj rajskoj obali nekog talijanskog ostrva ili u nekoj provinciji Sjeverne Irske. Godišnji baš kako ga reklamiraju u turističkim agencijama. Jedinstvena ponuda: budite sedam dana gost u nekom tijelu sa dušom od četiri zvijezdice. Sa sve dobrim recenzijama, preporukama i dvadeset šest podignutih palaca u opisu destinacije. Tu bih se baš mogla odmoriti od sebe. Svojih osjećaja. Briga. Slomljenog srca koje nikako da oporavim. Znate već tu priču, baška plati materijal, a baška ruke. I u ovom vaktu gdje uopšte naći valjanog majstora. Cijelu godinu mi prokišnjava. Zidovi naprsli. Još je pukla i na grijanju neka cijev pa sam se zimos smrzla. A kao meni u inat, bila najgora zima zapamćena u zadnjih dvadeset godina. Podstanar je otišao, našao bolji stan. A ostao mi je dužan četiri kirije od januara do aprila mjeseca ove godine. Te par stotina odštete. I šta ću sad? Ovakve slučajeve sud ne prima. A niti zdravstveno osiguranje pokriva. Nije slučaj ni za socijalno. A zaboravila  bih mu sve, samo da mi se više ne pojavljuje u snovima. Jeste li vidjeli kakav je bahat? Na prag mi još dođe i ne izlazi iz glave. Ne smeta mu što ga tjeram, niti to što mu psujem i vičem da ga ne volim. On ništa, jednako ne ustaje. Udobno se smjesti u fotelju mojih misli i priča mi o tome kako nam je lijepo bilo. Mada, ovo sad su neki drugi ljudi. Nismo ni on, a ni ja. Uzimam svoj već odavno spakovani kofer kraj kreveta. Hvatam svog narančastog mačka pod ruku. Zaključavam stan i ključ sakrivam ispod saksije kraj vrata. Na pitanje taksiste dokle? odgovaram samo dovoljno daleko. Ugrabi ću prvi voz koji stigne na stanicu. Gdje vozi nije ni bitno. Važno je da odlazim. Napokon odlazim, ali ovaj put ne od sebe već dolazim sebi.

11 thoughts on “Na sebi promijenila bih sve ili ništa

Leave a Reply

