Uncategorized

Moje Ulice i Njihovi Nadimci.

 

 

 

 

Ovim mojim sivim trotoarom već je neko prije tebe prolazio. Prije tebe se kraj ovog drveta neko ljubio, grlio i držao za ruke. Neko je u meni sreo svoju sudbonosnu srodnu dušu. A neko drugi ovdje je sreo svoju sudbinu. Sasvim slučajno, zamišljenim hodom i nespretnošću nabasao je u pravo vrijeme na pravo mjesto. Ne lažimo se, nisu moji putevi svima bili svijetli. Trudila sam se, postavljala sam grančice pod đonove i mutne bare pod automobilske gume, ne bih li spriječila sudar tupih žutih farova i uplašenih dječijih očiju. Mislila sam, to bi mogao biti minut, koji bi im kupio sljedeći sat, mjesec ili godinu. Prije tebe, ovdje su nečije suze zalijevale moje cvijeće. Nečiji osmijesi su budili moje proljeće. Nekad su pijetlovi ovim, tada još, blatnjavim stazama trčkarali i kukurikali zorom. Sada me već u jutarnjem razbuđivanju ometaju laveži pasa za poštarom. Umorni radnici više od 50 godina svojim zijevanjem mi se javljaju nakon dugog radnog dana. Upoznala sam šarolik spektar ljudi. Plave melanholike. Bijele nostalgičare. Crvene usne koje su čeznule za ukusom zabranjenog voća. U meni su odjekivali šamari i udari pesnicom teških grubijana. Čula sam riječi proste, gadne i ružne. Bila sam svjedok nehumanog haosa i razorenja. I danas dan, eho sirene hitne pomoći mi vrati u sjećanje lokve krvi i jezivu vibraciju smrti. Na mom asfaltu ostali su ožiljci oštre flaše kafanske pijane. Niko, ama baš niko mi ne može oduzeti ljubav koju su svojim koracima meni ostavili najzaljubljeniji. Niko mi ne može oduzeti radosne usklike ‘volim te’ i obraze roze od ugriza. Tajne i snove nota uličnog gitariste su samo moji. Mladi pjesniče tvoji usput promrljani stihovi su pali u pukotinu betona i pamtim ih zauvijek…” I ovo hrskavo šuštanje žutog i crvenog lišća kojim prolazim kroz Oktobarsku Ulicu je zapravo njeno tiho šaputanje – “važno je voljeti, za sve ostalo nađe se vremena.

(Oktobarska Ulica/Aleja Alije Izetbegovića)

23.10.2016

6 thoughts on “Moje Ulice i Njihovi Nadimci.

Leave a Reply

