#art

Izvini, zamislila sam se.

IMG_4812

Ne znam, već duže vrijeme ne znam. Ne znam. I to mi je odgovor za sve. Ne znam ko sam. Ne znam šta sam. Osjećaji se mute i bistre i nestaju. Misli proturječja mojih djela. Provodim dane u konstantnom ubjeđivanju sebe da zapravo ima smisla u ovom haosu besmisla. Hodajuća sam kontradikcija. Neprimjetna prosječnost me guši, životna hiperbola gnječi.Ubitačna monotonija. Stranac sam među svojima, a ipak ne pripadam nigdje bolje od istog. Do dna ravnodušna il’ eksplozija emocija. Psihički poremećaj, nestabilnost. Prevelika doza afiniteta prema tami i samoubilačkoj naravi promiješana sa težnjom duševnog mira i želje za životom. Kao otrov i sedativ. Nikad sretna. Zaista sretna. Sama se ubijam i rađam. Zavisnik samoće, uvijek u društvu ljudi. Žudim za ljubavi, nedostatak povjerenja. Puna tajni, sklona iskrenošću. Navika da mrzim sebe i vidim dobro u drugim. Dubina moje duše mi ne dozvoljava da gledam pravo. Nevjerovatno sebična i u isti mah dobrodušna. Nesposobna da voli, i u užasno zaljubljena u pogrešnu osobu. Glava puna mržnje, a srce ne gazi nikog. Manjak samopouzdanja i višak nesigurnosti. Zato ti dajem ovaj znak upozorenja. Ne možeš me voljeti ne poznaješ me. Ne možeš me razumjeti ne umijem ti pokazati ko sam. Skloni se. Prevelik je rizik da se izgubiš u slijepoj ulici mog imena.

(“You will be sentenced to solitude.”)

3 thoughts on “Izvini, zamislila sam se.

Leave a Reply

