#art · Uncategorized

Godina i kusur dana

 

Oprosti mi to što sam pobjegla te noći . Glavom bez obzira. I bez pozdrava. Oprosti mi sve što te noći nisam uspjela razumjeti. Sad shvaćam. Shvaćam zašto si me prestao voljeti. Vikao si: “Tu sam! Pa, tu sam.” A ja te nisam vidjela gušeći se u magli misli kako ću TEBE preživjeti jednom kad odeš. A ti si još bio tu. Ko će me ponovo znati čitati pogledom tako kao ti? Ko će me znati tako ljubiti? Ko će izbrisati tragove što si ostavio u meni? Da li će ti ikad iko biti ravan? “Tu sam, tu sam.” vikao si jednako. Nisam znala šta to znači. Sad znam. Oprosti mi, molim te. Bio si u pravu. Krila sam te, bio si moja slatka tajna. Umjesto toga trebala sam vrištati tvoje ime, a ti si trebao moje. Ti si vikao “tu sam”, a ja sam vikala šta će biti poslije. Žao mi je, za sve što sam uradila i nisam i što sam htjela. I nisam te namjerno nikad htjela povrijediti. I nisam mislila baš sve onako kao što sam tad rekla. Niko nije kriv. Krivi smo oboje. Naučiti ću živjeti bez tebe, to je samo gradivo od jučer. I žao mi je i oprosti. Nisam znala bolje. Sad znam. Prestala sam odavno uspoređivati druge s tobom. Ponovo volim. Nadam se i ti.

Tvoja.

P.S. Zbogom zauvijek.


16.06.2016

2 thoughts on “Godina i kusur dana

Leave a Reply

