Uncategorized

Bilješke ili o neredu

“Weltschmerz”- riječ koja opisuje tugu koju osjetimo kada se svijet oko nas ne poklapa sa svijetom kakvog ga mi zamišljamo. Ne mislite li vi onda da mi konstanstno živimo u okeanu “weltschmerza”?

Najgori oproštaji su oni tihi; neizgovoreni.

Ljudi djeluju kao otrov jedno na drugo. Uvijek neki osjećaji. Nedorečene riječi. Očekivanja i razočarenja. Nerazumijevanje i nesporazumi.

Svemir je beskrajan. Baš kao i moje misli.

Volim samo njega i sve(mir) u njegovim očima. Volim samo njega i (ne)mir u njegovoj duši.

Mi. Ti i ja se nalazimo u nekom među-svijetu. Predaleko smo odlebdili da bi još bili u realnosti, a previše smo budni da sve ovo bude san.

Nađi nekoga čije ludilo upotpunjuje tvoju besmislenost.

Tvoja ljubav nema granicu i nema mjeru poznatu običnim svakodnevnim licima. Ili nosi u visinu i održava u životu ili ubija do svake najsitnije tačke u kojoj se ljubav samo zove iluzijom.

Rekao si: ‘zauvijek’. A ja ni u jednom trenutku nisam pomislila da zauvijek tako kratko traje.

Ja sam ti kao guma na tvom automobilu. I jednom kad se probušim, ti ćeš me zamijeniti novom i to je to. I tebi je lako, Zaista lako. Ti uvijek možeš otići od mene. Dok sam Ja, ipak osuđena na sebe. Ostavljena da budem ta probušena guma koja ti više ne treba.

Nije realnost za svakoga, a ponajmanje za tebe i mene.

Ti si se potpisao na moje srce nalivperom, a ja na tvoje običnom olovkom. Uzeo si gumicu i izbrisao me. Iz svojih misli. Srca. Života.

Ljutim se na sve vozače vozova i autobusa na ovom svijetu. Oni kao u inat, stignu na vrijeme, pa čak i ranije kad ja uveliko nisam spremna za oproštajni poljubac, ni za ‘zbogom’, ni za ‘čuvaj se’ ili ‘javi se kad stigneš da ne brinem’. Ali, u svoju odbranu, meni godina dana i čitava vječnost s tobom nije dovoljna.

Mogu li bti gramofon tvojoj vinil ploči? I onda možda da plešemo tvist po cijele noći, preslušajemo tvoje najdraže kasete i pjevamo stare pjesme dok nas realnost ne uhvati i ponovo zarobi u monotonu svakodnevnicu.

Treba mi priručnik “Kako se uklopiti u 21. vijek”.

Žao mi je stanica. One se najviše moraju osjećati krivim, što uvijek na novo rastavljaju dva para zaljubljenih usana koji se strasno isprepliću u zadnjem poljupcu. Ali one su baš, baš najmanje krive što se dva srca udalje…

Gušim se u sopstvenim mislima.Gušim se u riječima koje sam izgovorila bez razmišljanja i u riječima o kojim sam previše razmišljala a nikad nisam izgovorila.

Velika je razlika između; nisam mogao i nisam htio.
(I zbog tog’ mi najbrže postaneš samo još jedno “svejedno” u nizu.)

Poslije izvjesnog vremena neka imena trebamo izbrisati iz srca. Iz istog razloga zbog čega brišemo brojeve telefona. Sto i jedan put preslušane pjesme sa plejliste. Stare poruke. Prašinu sa polica. Grešku sa papira učinjena grafitnom olovkom. Karmin sa usana. Suze sa obraza. Mrlju sa bijelog stolnjaka. Izbrisati. Baciti u zaborav. Dok opet ne postane samo ime. Samo ime. I ništa više.

Ako mi ne namjeravaš dodirnuti dušu. Ne dodiruj me.

Samoće se plaše samo kukavice, znaš. Ona ti je kao onaj pas iz komšiluka koga se silno plašiš jer stalno na tebe laje i skače. A zapravo se samo želi poigrati sa tobom. Samoća ti je najbolji prijatelj i još bolja ljubavnica, znaš. Ona iz tebe izvlači tebe. Radi ti sve; skida, mazi, udara, grize, tješi, nudi ruku ali i gura u ponor…ali samo s njom zaista možeš biti svoj.

Nisam posustala nijednom kada mi je srce vapilo željom da ga udavim talasima žestokog pića. Nisam nikad zapalila jednu, iako su mi misli bile vrlo teške, da bih ih rado otresla žarom cigarete. Umjesto toga, navukla sam se na samoću. Jer, prisutna odsustvo i daljina među dva srca čija su tijela pripijena jedna uz drugo, boli. Baš boli. Boli kao oštar bodež surovo-gorke istine.

Uvijek kad pomislim da ne shvaćam ljude koje….sjetim se da ja u principu uopšte ne razumijem ljude. Ništa mi nije jasno.

11 thoughts on “Bilješke ili o neredu

Leave a Reply

